Urobil rozhodca v Bielefelde chybu?

Doba čtení: 1 minuta

Počas druholigového zápasu DSC Arminia Bielefeld – 1. FC Union Berlin (1:1) sa stala na samom konci zápasu zaujímavá scéna.

Union rozohrával poslednú štandardnú situáciu, loptu vyrazil brankár Arminie Ortega a tú získal Skrzybski z Unionu.

Skrzybski vystrelil do odkrytej brány a strelil gól, ten však neplatil, pretože rozhodca ukončil zápas po tom, ako Ortega vyrazil loptu.

Podľa pravidiel prebehlo všetko čisto. Rozhodca môže ukončiť zápas kedy chce, s jednou výnimkou: v prípade, že je odpískaná penalta, musí sa kopnúť. Dorážku však už nechať nemusí. Tak hovorí pravidlo 7 “Dĺžka hry”.

Avšak, rozhodcovia sú vedení k tomu, aby hru ukončili v neutrálnych momentoch bez nebezpečných gólových situácii.

Rozhodca Reichel, ktorý viedol zápas v Bielefeld, bol ešte len nedávno povýšený do 2. Bundesligy a toto bol jeho 6. zápas.

Komentujte

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

  Subscribe  
Upozornit na
%d blogerům se to líbí: